DUK

Kokiais bendraisiais atvejais man priklauso kompensacija?

Skaityti plačiau

  • Kai Jūsų skrydis atšaukiamas
  • Kai Jūs atvykstateį galutinę vietą trimis valandomis vėliauar daugiau nei buvo numatyta
  • Kai  atsisakoma Jus vežti
  • Kai Jūsų bagažas vėluoja ar yra sugadinamas

Kokias paslaugas siūlo www.keleiviuteises.lt?

Skaityti plačiau

www.keleiviuteises.lt siūlo dokumentų (skundų) rengimo ir pateikimo oro susisiekimo bendrovei, kuriai turite pretenzijų dėl Jūsų, kaip oro keleivio, teisių pažeidimo, paslaugą. Be to, galime atstovauti Jums, kaip oro keleiviui, ginčo sprendimo etapuose. Taip pat teikiame profesionalią teisinę pagalbą iškilus su oro keleivių teisėmis susijusioms problemoms.

Pirminis vertinimas rodo, kad man priklauso kompensacija. Ką daryti toliau?

Skaityti plačiau

Užpildykite užsakymo formą, įvedę prašomus duomenis, ir mes Jums nurodytu el. paštu atsiųsime (arba Jūsų pageidavimu, galėsime patys įteikti paruoštą skundą oro susiekimo bendrovei) paruoštus dokumentus pretenzijai pareikšti ir išsamų situacijos vertinimą, paremtą Reglamentu 261/2004, Monrealio konvencija ir ETT išaiškinimais.

Pirminis vertinimas rodo, kad man  kompensacija nepriklauso. Ar galiu vis tiek teikti skundą bendrovei?

Skaityti plačiau

Svetainės skiltyje “Nemokama konsultacija” yra pateikiami bendri atvejai, išskiriami Reglamento 261/2004. Jei čia gavote atsakymą, jog kompensacija Jums nepriklauso, didelė tikimybė, jog Jūsų skundas bus pripažintas nepagrįstu. Tačiau, jei abejojate savo, kaip oro keleivio, pretenzijų nepagrįstumu, galite susisiekti su mumis el. paštu skundai@dialogus.lt ir mes atsakysime į Jums rūpimus klausimus.